Khamis, 16 Mei 2013

AKU & JEJAKA SPOIL

Hai kawan-kawan Miss "S" semua...
sebelum tu gelakcute dulu.....hihihihihihihihihi
dah lama Miss S x post entri baru.
mesti korang pelik kenapa tajuk entri Miss S macam tu...
ada kaitan x dengan entri Miss S ni..hihihiiihihii
Hari ni Miss S nak kongsi ngan korang..macam mna korang nak tahu 
pasangan korang adalah pilihan yang tepat.
macam Miss S ngan Jejaka Spoil..
macam mna Miss S nak tahu Jejaka Spoil tu pilihan tepat Miss S.

5 CARA UNTUK MENGETAHUI PASANGAN KITA ADALAH PILIHAN TEPAT.

1.PERASAAN SEPERTI MEMILIKI SEBUAH RUMAH.
Saat bersama si dia perasaan kamu sentiasa tenang dan selesa. Biarpun beru mengenalinya tetapi kamu terasa seolah-olah sudah mengenalinya sepanjang hayat. Tidak akan ada halangan untuk kamu bercakap atau berkongsi sebarang rahsia dengannya. Bukan itu sahaja kamu juga sentiasa yakin dan merasakan inilah orang yang kamu cari selama ini.

2.BERLALU SEPERTI AIR YANG TENANG
Hubungan kamu dan dia berlangsung tanpa banyak masalah dan cabaran yang besar. Sekalipun ada perselisihan faham yang berlaku ianya dapat diselesaikan dengan cepat kerana sentiasa ada pihak yang mengalah. Lebih bahagia lagi apabila setiap yang dirancang berjalan dengan lancar. Dalam sesebuah perhubungan perlu ada usaha untuk menjadikannya berhasil, tapi jika bersama orang yang tepat usaha itu dilakukan dengan begitu mudah.

3.KETAWA BERSAMA
Setiap kali bertemu, pasti akan diceriakan dengan gelak ketawa. Mungkin kamu dan si dia tidak memiliki selera humor yang sama, tetapi sewaktu dia bergurau setidaknya mampu membuat kamu tersenyum. Tentunya juga kamu berdua mempunyai banyak persamaan dalam pelbagai perkara.

4.TIDAK PERNAH MERAGUI
Apabila kamu bertemu dengan pasangan yang tepat, akan tumbuh perasaan saling percaya. Biarpun si dia jauh di mata namun kamu yakin si dia sentiasa mengingatimu. Kamu juga tidak ragu-ragu untuk membantunya andai si dia dalam kesusahan kerana kamu pasti si dia juga akan bersama kamu saat kamu memerlukannya.

5.BERTINDAK BERDASARKAN KEBAIKAN BERSAMA
Bersama orang yang tepat, kamu akan selalu membuat keputusan demi kebaikan bersama, bukan semata-mata untuk diri sendiri. Bersedia berbincang tentang tujuan dan usaha yang akan dilakukan bersama.

So..korang fikirlah..pasangan korang adalah pasangan yang tepat atau tidak..
Bagi Miss S.....pasangan Miss S tu.......(Rahsialah......hihihihihiihihihihi..gelakcute jap)


Miss "S" GelakCute


(sumber: Majalah Remaja)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan